donderdag 11 maart 2010

5 maart 2010: La Caff

Vrijdag avond ben ik, samen met Tinne, Inge, Claudia en Jiska, voor het eerst gaan Salsa dansen. De lessen worden gegeven door een chinees, meneer Christoferes. De eerste les was redelijk saai vond ik, omdat hij vooral de basis aan leerde en heel veel uitleg gaf. Ik heb me ingeschreven voor een maand. Zo hoor ik elke dinsdag en vrijdag op tijd (half zeven ’s avonds) aanwezig te zijn bij de Lindeboom. Het is dus twee keer per week een uurtje les en voor een maand betaal ik hier 10 euro, wat geen geld is!


’s Avonds zijn we gaan eten bij het ‘Pannenkoeken en poffertjes huisje’. Dit is een gezellig restaurantje waar ze niet alleen pannenkoeken hebben, maar ook super lekkere broodjes en koude schotels. Na het eten zijn we met z’n negen naar La Caff geweest. Dit is een danscafeetje waar er vrijdags altijd wat te doen is. Deze vrijdag draaide Dj Clint super zalige schijven. Rond drie uur werden we bezweet door een taxi aan ons huisje afgezet.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage