maandag 18 januari 2010

Aftellen...


Net een examen achter de rug. (Focus op zorg!)
Nog 20 dagen en ik vertrek samen met Tinne M. en Jan G. naar Suriname!
Een zalige droom die over twintig dagen in vervulling gaat.

Jan stuurde met nieuwjaar een bericht met daarin: "onze zomer begint op 7 februari 2010".
Hij heeft gelijk ook. Op dit ogenblik is het zo'n 27 graden in Suriname.
Ik kan bijna niet wachten om te vertrekken, maar eerst nog 6 examens doorkomen en van iedereen afscheid nemen.

M'n roze valies staat al klaar... het moet alleen nog ingeladen worden!

ZALIG VOORUITZICHT!

2 reacties:

Op 07 februari, 2010 , Anonymous Anoniem zei...

Alé Evelien maak er maar het beste van
Gelijk ik u ken zal vast en zeker lukken.
Dikke knuffel
Georgy

 
Op 10 februari, 2010 , Anonymous Anoniem zei...

Hey zussie,
Leuk om te lezen dat alles OK is daar. Heb voor mijn verjaardag een leuk boek gekregen over Suriname waarin je alles te weten komt over de geschiedenis, bezienswaardigheden, cultuur, dieren,... Dan heb ik al lectuur voor in het vliegtuig wanneer ik je kom bezoeken. Oh ja en nog iets.. Ik ben gevraagd om meter te worden van het derde kindje van Stijn's zus. Leuk he! Hopelijk mis ik de geboorte dan niet, want ze is uitgeteld voor 18/04...
Ale ik ga je laten. Tot snel. Groetjes

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage